Dodir prirode Home Webshop Časopis Pitanja i odgovori Vijesti Arhiva

FINALISTI IZBORA ZA NAJBOLJU POLJOLJEKARNU U 2014. GODINI

Stranice u tiskanom izdanju: 7 - 9

Stručna komisija, sastavljena od predstavnika organizatora, Gospodarskog lista i Infomarta Zagreb, pokrovitelja Hrvatskog društva biljne zaštite, te sponzora AgroChem MAKS i Petrokemije, odabrala je 8 kandidata koji su odabrani u finalni dio natječaja Izbora za najbolju poljoljekarnu, i to 4 male i 4 velike poljoljekarne. Članovi stručne komisije obići će sve finaliste, a od ovog broja predstavljamo prva dva finalista u svojim kategorijama. U narednim brojevima Gospodarskog lista, sve do 1. rujna 2014. g. predstavit ćemo i preostale kandidate. Komisija će obilaskom na terenu, utvrditi i usporediti sve prednosti i nedostatke, komparirati rezultate i donijeti odluku o izboru najbolje poljoljekarne u svakoj od dvije kategorije. Na jesenskom sajmu u Gudovcu bit će proglašenje pobjednika uz dodjelu priznanja i nagrada. Želja nam je ovom akcijom promovirati rad poljoljekarni u našoj zemlji i posebno istaknuti one koje u svom radu iskazuju želju da svojim zalaganjem ponude kupcima bolju i potpuniju uslugu i dodaju novu kvalitetu svom poslovanju. Ovogodišnji finalisti zaslužili su biti među osam najboljih.

                           

Izbor podržava

                

 
   

Sve prijavljene kandidate možete pogledati OVDJE

Ovdje vam predstavljamo prve finaliste:
__________________________________________________________

                          

                

 

 

U Poljocentru sve za poljoprivredu, sve za gradnju

Smještena na izvrsnoj lokaciji, u sklopu tržnog centra u Ludbregu, poljoljekarna Poljocentar Ludbreg svoje kupce dočekuje osmijehom ljubaznog i pristupačnog osoblja, i to je vjerovatno jedan od razloga dobrog poslovanja, i stalnog vraćanja kupaca. Tvrtka Poljocentar d.o.o. posluje neprekidno od 1992. godine, odnosno  punih 22 godine , a sjedište tvrtke je u Križevcima, u Obrtničkoj 12.

Počeci Poljocentra

Kao i svaka tvrtka koja svoj početak zasniva na vlastitom kapitalu, početak je bio skroman, ali konstantnim ulaganjem u poslovanje, Poljocentar se razvio u tvrtku s više od 95 zaposlenih osoba, uz kvalificiranu strukturu za potrebe rada u prometu s repromaterijalom u poljoprivredi. Agronomi, odnosno specijalizirane osobe, osobito u segmentu zaštite bilja, svakodnevno odgovaraju na upite, savjetuju i preporučuju o postojećem asortimanu zaštitnih sredstava, gnojiva,sjemena, o novitetima na tržištu, njihovim prednostima, te kada i kako ih primjeniti. Agronomi se trude, u konačnici savjetom pomoći u donošenju odluke, jer u velikom postotku, kada je riječ o većim jedinicama površine, cijena je odlučujući faktor, a obzirom na velik asortiman, agronomi zaista mogu ponuditi najbolji omjer kvalitete i cijene.

Poljocentar danas

Kroz navedene 22 godine postojanja, postupno se tvrtka razvijala i širila, kako prostorno tako i kadrovski, a sve s ciljem kako bi udovoljili svim zakonskim propisima vezanim za poljoprivrednu djelatnost. Osim poljoljekarne u Ludbregu, Poljocentar posluje u nekoliko županija poput Bjelovarsko-bilogorske županije, Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Zagebačke i Varaždinske županije. Poljocentar se trudi da udovolji svim zahtjevima potrošaća, ali i vrlo zahtjevnim uvjetima nabave od strane dobavljača i proizvođača. Asortiman proizvođača proizlazi iz njihovih proizvodnih programa, tako da broj artikala proizlazi iz stvorene potrebe putem njihove logistike, dok broj proizvođača i dobavljača ovisi o njihovoj poziciji na tržištu. Poljo centar je pružio pozicioniranje u svojim poljoljekarnama svima onima koji na tržištu imaju što ponuditi svojima kupcima, koji itekako prate sve proizvođače iz asortimana.

Situacija poljoljekarni u budućnosti ovisi od mogućnosti ostvarivanja razlika u cijeni, koja je osnova poslovanja bilo kojeg pravnog subjekta, pa tako i Poljocentra. Zbog navedenoga, Poljocentar će održati u funkciji sva postojeća prodajna mjesta, sve do trenutka dok opravdavaju svoje postojanje, a tome pridonose faktori lojalne konkurencije, dosljednosti i korektnosti dobavljača, a koji utječu na formiranje nabavnih cijena. Naši ciljevi, ambicije i želje, danas se razlikuju od onih koji su nas pratili kroz 22 godine postojanja, spomenula je Marina Golubić, voditeljica maloprodaje.

Uz navedene ekonomske elemente, normalna pojava je praćenje tržišta, konkurencije, uključivanje prodajnih akcija u koje su uključene sve grupe proizvoda, a Poljocentar sa svim renomiranim domaćim i inozemnim proizvođačima dobro surađuje, te pruža prihvatljive cijene proizvoda. Akcijske cijene Poljocentar donosi uglavnom samostalno, ali i u dogovoru s pojedinim dobavljačima, odnosno proizvođačima. Prilagođavanje tržištu, dobavljačima i kupcima u okvirima opravdanog, tj. dobrog poslovanja, bila je i ostala specifičnost poslovanja Poljocentra d.o.o.

__________________________________________________________

                          

                

 

 

Za vaš vrt, okućnicu, polje, u Lupresu sve najbolje

Otkako je otvorio svoja vrata 11.04.2012. godine, Agrocentar Nedeljanec, tvrtke Lupres d.o.o., nastoji privući pažnju poljoprivrednika i ostalih kupaca, što mu i uspijeva, jer u Lupresu se trude biti drugačiji od konkurencije. Tvrtka Lupres posluje od 1996. godine, a započela je svoje djelovanje na hrvatskom tržištu kao veleprodaja, a s vremenom se pokazala potreba za otvaranjem poljoapoteke. Danas su u vlasništvu tvrtke dva velika agrocentra, od kojih je Agrocentar Lupres Nedeljanec, Varaždinska 79, finalist natječaja.

Novi agrocentar u Varaždinskoj županiji

Moto tvrtke je osiguravanje poljoprivrednicima sve na jednom mjestu, i zbog toga je Lupresov cilj široka paleta proizvoda. Stručni savjeti su neizostavni prilikom svake kupnje od pripreme tla, sjetve, korištenja sredstava za zaštitu bilja, i ostalog što kupci trebaju u svojoj proizvodnji. U Agrocentru Nedeljanec su 4 zaposlena, inženjer poljoprivrede, tehničar fitofarmacije i 2 prodavača za mehanizaciju, rezervne dijelove i natapanje. Dva pomoćna radnika zapošljavaju se sezonski, kako bi se ubrzalo izdavanje robe. Najčešća pitanja koja postavljaju kupci jesu odabir optimalnog zaštitnog sredstva u sprječavanju određene bolesti, vrijeme primjene, te miješanje sredstava. Lupres ima više od 10000 artikala, a broj dobavljača cijelo vrijeme raste, te trenutno broji oko 100 dobavljača, a sa svima je ostvarena izvrsna komunikacija. Također, surađuje se s oko 10 dobavljača zaštitnih sredstava. Količine variraju, ali svake godine rastu, jer se kupci vraćaju sigurni da će dobiti prave informacije ii preporuke Lupresovih stručnjaka.

Ekološka sredstva za zaštitu bilja sve traženija

Lupres nudi plaćanje kreditnim karticama svih banaka, te obročno plaćanje, koje u velikoj mjeri pojednostavljuje nabavu robe u ovim teškim vremenima. Konkurenciju prate, iako im nije najbitniji segment poslovanja, već zadržavanje kvalitete i praćenje noviteta na tržištu, te uvođenje ekoloških preparata. Posebno mlađi poljoprivrednici svjesni su važnosti očuvanja okoliša, stoga su ekološka sredstva i gnojiva sve traženija. Još jedna posebnost Lupresovog poslovanja jest priređivanje velikih akcija na Danima otvorenih vrata uz bogatu tombolu, i s više od 30 nagrada, a postoje i tjedne akcije tijekom cijele godine.

Zbog porasta broja zaštitnih sredstava smatramo da će biti potrebno proširivati asortimane i ponuditi kupcima sve na jednom mjestu, u čemu će svakako imati prednost veći centri, jer imaju prostor da nadopune svoje asortimane. U predstojećem razdoblju proširujemo Agrocentar i otvorit ćemo laboratorij za ispitivanje tla i vina, te planiramo uvesti pčelarski asortiman, a želja nam je otvoriti i veterinarsku ljekarnu, čime bi zadovoljili potrebe i želje naših kupaca. Također, planiramo napraviti i kutak za zaštitu bilja, gdje bi naši kupci dobili sve relevantne odgovore na upite, putem naših prodavača, uz  pristup  internetu i stručnoj literaturi. Planiramo uvesti internet kupovinu, kako bi kupcima još više približili naš asortiman. Zbog važnosti natapanja površina, želimo biti lideri u takvoj opremi na našem području,  a već sada naši djelatnici rade uslugu montaže takvih sustava - rekla je Klementina Furjan, voditeljica maloprodaje.  

Ocijenite članak:

Recepti
U STAJI. Sad već planiramo koliko stoke ostavljamo tijekom zime i koliko hrane joj treba osigurati. Stoku treba štititi od vrućine i davati joj dosta hladne i čiste vode.
Pročitaj više...
Podsjetnik

Arhiva prošlih brojeva časopisa

Izdanje 01.07.2019. Izdanje 15.06.2019. Izdanje 01.06.2019. Izdanje 15.05.2019. Izdanje 01.05.2019. Izdanje 15.04.2019. Izdanje 01.04.2019. Izdanje 15.03.2019. Izdanje 01.03.2019. Izdanje 15.02.2019. Izdanje 01.02.2019. Izdanje 15.01.2019. Izdanje 20.12.2018. Izdanje 01.12.2018. Izdanje 15.11.2018. Izdanje 01.11.2018. Izdanje 15.10.2018. Izdanje 01.10.2018. Izdanje 15.09.2018. Izdanje 01.09.2018. Izdanje 15.08.2018. Izdanje 20.07.2018.
Copyright © 2011. - Gospodarski list d.d.
code: Finesa d.o.o. design:Metuzalem d.o.o.