Dodir prirode Home Webshop Časopis Pitanja i odgovori Vijesti Arhiva

FINALISTI IZBORA ZA NAJBOLJU POLJOLJEKARNU U 2014. GODINI

Stranice u tiskanom izdanju: 14 - 15

Stručna komisija, sastavljena od predstavnika organizatora, Gospodarskog lista i Infomarta Zagreb, pokrovitelja Hrvatskog društva biljne zaštite, te sponzora AgroChem MAKS i Petrokemije, odabrala je 8 kandidata koji su odabrani u finalni dio natječaja Izbora za najbolju poljoljekarnu, i to 4 male i 4 velike poljoljekarne. Članovi stručne komisije obići će sve finaliste, a od ovog broja predstavljamo prva dva finalista u svojim kategorijama. U narednim brojevima Gospodarskog lista, sve do 1. rujna 2014. g. predstavit ćemo i preostale kandidate. Komisija će obilaskom na terenu, utvrditi i usporediti sve prednosti i nedostatke, komparirati rezultate i donijeti odluku o izboru najbolje poljoljekarne u svakoj od dvije kategorije. Na jesenskom sajmu u Gudovcu bit će proglašenje pobjednika uz dodjelu priznanja i nagrada. Želja nam je ovom akcijom promovirati rad poljoljekarni u našoj zemlji i posebno istaknuti one koje u svom radu iskazuju želju da svojim zalaganjem ponude kupcima bolju i potpuniju uslugu i dodaju novu kvalitetu svom poslovanju. Ovogodišnji finalisti zaslužili su biti među osam najboljih.

                           

Izbor podržava

                

 
   

Sve prijavljene kandidate možete pogledati OVDJE

Ovdje vam predstavljamo finaliste:

__________________________________________________________

                

  

  

 

Galaksija ponude, prihvatljivih cijena i stručnosti

Mala obiteljska trgovina, koja osim poslovnog, ostvaruje i neposredan prijateljski odnos s kupcima temeljen na dugogodišnjem povjerenju, posluje neprekidno od 1992. godine. Od samog početka osnovna djelatnost tvrtke je maloprodaja. U dva kratka razdoblja tvrtka je poslovala s tri maloprodajne poslovnice na području Slavonije (1995. i 2004.), a nakon toga se vraća svojoj osnovnoj koncepciji rada i razvoja kao mala obiteljska tvrtka. Od 2002. godine posluje u vlastitom, novoizgrađenom objektu u Višnjevcima, koji je u potpunosti prilagođen za rad poljoljekarne.


Velik asortiman na malom prostoru

Poljoprivredna trgovina Biogal trenutno zapošljava tri djelatnika: jedan agronom VSS, jedan fitofarmaceut i jedan poljoprivredni tehničar općeg smjera, tako da je stručnost uvijek na prvom mjestu, a savjetovanje se podrazumijeva prilikom kupnje svakog artikla. Stručnim savjetima i ljubaznim pristupom, s kupcima se surađuje punih 22 godine. Pitanja koja postavljaju kupci su vrlo raznolika i odnose se na sva područja poljoprivredne proizvodnje. Najčešće su vezana za dijagnozu bolesti na biljkama, determinaciju štetnika, izbor pesticida, količinu, način i vrijeme primjene istih, te izračun najoptimalnije cijene pri kupnji. Vrlo česta su i pitanja vezana uz izbor sjemena, izbor sadnica, izbor gnojiva, kako onih klasičnih, vodotopivih, sve češće i organskih gnojiva, te pitanja vezana uz natapanje i uz ekološku proizvodnju. Kupci su postali svjesni da bez pravilnog natapanja nema uspješne poljoprivredne proizvodnje. Uspješno surađujemo s velikim brojem dobavljača s područja cijele Hrvatske. Na taj način pružamo kupcima velik izbor kvalitetne robe po vrlo pristupačnim cijenama. U ponudi trenutno imamo oko 2.500 artikala. Svojim raznovrsnim izborom asortimana nastojimo se što više prilagoditi promjenjivim zahtjevima tržišta. Pratimo novosti u poljoprivrednoj proizvodnji i maksimalno se ponudom artikala prilagođavamo novitetima, rekao je Darko Kričkić, direktor tvrtke.

Održavanje kontakata sa stručnjacima

U svojoj ponudi tvrtka Biogal ima veliki izbor sredstava za zaštitu bilja svih proizvođača koji su zastupljeni na hrvatskom tržištu. Asortiman je prilagođen sezonskim potrebama, te se nastoji uočavati probleme u proizvodnji, i sukladno tome reagirati. Prati se rad prognoznih službi, održavaju kontakti sa stručnjacima na Poljoprivrednom fakultetu u Osijeku, kao i kontakti s kupcima, jer oni su ionako najbolje upoznati s problemima na terenu. Novosti, potrebe tržišta i konkurencija se prati, a Biogal nastoji dati bolju ponudu. Najviše pozornosti daje se kvaliteti proizvoda, koji su maksimalno prilagođeni potrebama tržišta. Kupcima s bližeg područja omogućena je redovna besplatna dostava robe kombijem do kućnih vrata, dok se kupcima sa šireg područja Hrvatske dostavlja putem kurirskih službi za dostavu. Akcije su prisutne tokom cijele godine i vrijede za razne grupe proizvoda. Trenutno je akcija za totalne herbicide i dio stočne hrane.

S obzirom da je svaki dan sve veći broj ljudi na svijetu, prisutna je potreba za sve većom količinom hrane. Poljoljekarne tu imaju svoje nezaobilazno mjesto kako u snabdijevanju, tako i u educiranju malih i velikih proizvođača hrane. S jedne strane postoje novi proizvođači koji zbog nezaposlenosti nalaze izvor prihoda u proizvodnji hrane, dok se s druge strane pojavljuje sve više amaterskih proizvođača, koji na svojim okućnicama žele proizvesti zdravu hranu za svoje potrebe. Na nama je da svim proizvođačima ponudimo najprikladnije artikle za njihove potrebe, da usavršavamo svoje znanje i prenosimo ga na kupce. Planiramo razvijati ponudu u području natapanja, ekološke proizvodnje i povećanju prodaje putem interneta, znatno povećati promet i na taj način stvoriti uvjete za zapošljavanje novih djelatnika, spominje agronom i direktor Kričkić.


__________________________________________________________

                

    

  

 

S ljubavlju prema vrtu

Tvrtka NS AGRO TRADE d.o.o. osnovana je 1994. godine u Viškovu kraj Rijeke kao trgovina stočnom hranom, sjemenskim i sadnim materijalom i sredstvima za zaštitu bilja. Od male trgovine do suvremenog specijaliziranog vrtnog centra nije trebalo mnogo, jer kupci su prepoznali stručnost, širinu asortimana, ljubaznost i ugodan ambijent. Odgovarajući potrebama poslovanja, 2013. godine završila se dogradnja poslovnog objekta i povećala kvadratura prodajnog prostora za više od 1.000 m2.


U sklopu objekta nalazi se maloprodaja, veleprodaja, skladište, uredski prostori, poljoprivredna i veterinarska ljekarna, servis motornih i električnih uređaja, mini tržnica s ponudom osnovnih prehrambenih namirnica (pekara, voćarna, mesnica, mliječni i suhomesnati proizvodi, vinarija), te caffe bar.

Raznovrsna i bogata ponuda

Trenutno na više od 2.000 m² prodajnog prostora, u suvremenom specijaliziranom vrtnom centru nalazi se širok asortiman proizvoda za uređenje i održavanje doma, vrta i okućnice. Osim standardne ponude peradi, stočne hrane, hrane za kućne ljubimce, sjemenja i sadnog materijala, svih vrsta sadnica, cvijeća, hortikulture, vaza, gnojiva, vinskog programa, mreža, alata, opreme za zalijevanje, betonskih opločnika, fasadnih obloga i ukrasnog kamena, tu je i cjelokupni asortiman poljoprivredne ljekarne, veterinarska ljekarna i servis motornih i električnih uređaja. Najčešća pitanja vezana su za gnojidbu i zaštitu bilja. Vezanoza gnojidbu nejasnoće su oko mineralnih i organskih gnojiva. Što su NPK gnojiva, koja je razlika između KAN-a i UREA-e, u koje vrijeme se primjenjuju pojedina gnojiva, što su kristaloni i dr. Kupci imaju dobru naviku donošenja uzoraka, odnosno zaraženih Marina Antolović, mag. ing. agr. dijelova biljke, što uvelike olakšava determinaciju pojedinih bolesti. Problem s hobi proizvođačima, koji još nemaju stečenu praksu o preventivnoj zaštiti bilja, je taj što dolaze kada je bolest značajno uznapredovala. U stalnoj ponudi vrtnog centra nalazi se više od 10.000 artikala, koji se nabavljaju od oko 300 domaćih i stranih dobavljača. Cilj poljoljekarne-centra je ponuditi kvalitetne proizvode po povoljnim cijenama, tako da kupac na jednom mjestu može naći sve proizvode potrebne za uređenje i održavanje vrta i okućnice, dok je asortiman sredstava uglavnom usmjeren podneblju u kojem živimo. Neki od proizvođača koji su zastupljni su Syngenta, Bayer, Chromos Agro, Genera, BASF, Dow Agroscinces i dr.

U korak s vremenom

Vizija Vrtnog centra Viškovo je podizanje na nivo malog „savjetodavnog centra“, gdje će kupci osim savjeta stručnog osoblja imati i pristup tražilici registriranih sredstava za zaštitu bilja. Ukratko, želja je biti u korak s vremenom i promjenama. Poznati smo na području 4 županije, unatoč otvaranju brojnih maloprodajnih centara sa sličnim asortimanom, čemu je doprinijelo stalno osluškivanje želja kupaca, stalno nalaženje novih dobavljača i ciljano širenje asortimana Vrtnog centra, dodaje Milošević. Vrtni centar tijekom cijele godine ima organizirane akcijske i promotivne prodaje. Program kartice vjernosti kojom daju popuste stalnim kupcima za sve načine plaćanja, svakako su dodatan razlog za posjet ovom zanimljivom, lijepo uređenom vrtnom centru bogate ponude.

Jednom riječi situacija s poljoljekarnama je nezadovoljavajuća! Prisustvovali smo ovogodišnjem 58. Seminaru biljne zaštite u Opatiji gdje su poljoljekarne bile jedna od glavnih tema za raspravu. Zaključak seminara bi bio da se struka ne slaže s prihvaćenim zakonima i pravilnicima. Provedba istih u praksi će biti vrlo teška, budući da su na području Rijeke i okolice večinom hobby proizvođači, a do danas nema registriranih hobi proizvoda. Cilj nam je daljnje širenje tvrtke i okretanje vlastitoj proizvodnji sadnog materijala. Imamo planove za izgradnju novog rasadnika i povećanje broja stručnih radnika, prvenstveno agronoma, navela je Danijela Milošević, voditeljica.


___________________________________________________________________________

                          

                

 

  

 

 

Štedjeti znači kupovati u KTC-u

Nedaleko od središta Križevaca, u Markovićevoj 64, nalazi se manja poljoljekarna,
koja u svojih 95 m2, nudi velik izbor sredstava za zaštitu bilja, opreme za natapanje, sjemenskog i sadnog materijala i ostalih poljoprivrednih potrepština. Poljoprivredna ljekarna KTC Križevci počela je s radom 1997.godine u sastavu tvrtke KTC d.d. Križevci , koja je na hrvatskom tržištu punih 20 godina.


Obzirom na dugo razdoblje prisutnosti na tržištu, poljoprivrednu ljekarnu KTC odlikuje tradicija poslovanja. Od samih početaka zaposlenici svojim stručnim savjetima i osluškivanjem želja kupaca rade na proširenju asortimana, te doprinose zadovoljstvu kupaca. U sastavu tvrtke KTC d.d., od osnutka prve poljoljekarne Križevci do danas, posluje još 10 prodajnih poljoljekarni, s ciljem kontinuiranog osiguranja široke palete proizvoda za profesionalnu i hobi upotrebu u poljoprivredi. U poljoprivrednoj ljekarni KTC Križevci stalno je zaposleno dvoje djelatnika, a ovisno od sezone broj se povećava do 5 djelatnika. Pitanja kupaca upućena stručnim djelatnicima poljoprivredne ljekarne, najčešće su savjetodavnog karaktera, pa se stručnjaci trude da im svojim savjetima, znanjem i sugestijama pomognu u odabiru proizvoda.

Malena i šarena

Poljoprivredna ljekarna KTC odlikuje se širokim asortimanom robe, te se od već navedenog asortimana mogu naći mineralna i organska gnojiva, supstrati i zemlja za cvijeće, stočna hrana, životinje (jednodnevni pilići), oprema za natapanje, oprema za podrumarstvo i vinogradarstvo, alati za primjenu u poljoprivredi. U ponudi je više od 3.000 artikala, poljoljekarna djeluje uredno, a stručnost se nagrađuje vjernošću kupaca. Sa svim partnerima posluje se korektno, na obostrano zadovoljstvo. Zastupljena sredstva za zaštitu bilja dolaze iz svih renomiranih proizvođača i distributera, poput Agrochem Maks, Syngenta, Chromos Agro, Genera, Bayer, Orchem, BASF. U planu je i daljnje širenje prodajnih objekata s asortimanom poljoprivrednih ljekarni, jer su kupci prepoznali kompletnu, kvalitetnu uslugu koju dobivaju u KTC poljoljekarnama.

Uvjereni smo da takav segmenat tržišta i poljoljekarne imaju veliki potencijal, a mi ćemo se truditi da imamo što bolji asortiman i najpovoljnije cijene. Pravovremeno i kontinuirano osiguranje široke palete proizvoda za profesionalnu i hobi upotrebu u poljoprivredi, te povećanje broja kupaca i njihovog zadovoljstva. Širiti krug potrošača, a ponudu unaprijeđivati i poboljšavati – sve u cilju zadovoljnog kupca, smatra gospodin Stjepan Matejaš, voditelj poljoljekarne.

Praćenje konkurencije

Praćenje konkurencije s ponudom i cijenama, KTC-ov je svakodnevna zadaća, a cilj je ponuditi potrošaću konkurentne cijene i najbolji izbor. Redovito se prati stanje na tržištu, bilo da se radi o ponudama, novitetima, konkurentnosti. Najviše pažnje obraćaju na širinu ponude i cijene. Tijekom cijele godine, a osobito u vrijeme sezona za pojedine asortimane, trudi se kupcima ponuditi posebne akcijske ponude, prezentirane putem KTC-ovih akcijskih letaka i radijskih oglasa (Radio Križevci). Akcijske ponude najčešće su dvotjedne, a sve akcijske letke putem neadresirane distribucije dostavljaju u sva kućanstva na području Križevaca i okolice. Kao dodatne marketinške pogodnosti odobravamo posebne količinske popuste i odgode plaćanja putem kreditnih kartica. Za sve naše kupce unatrag nekoliko godina imamo i KTC klub vjernosti, u kojem se za svaku kupnju iznad 50,00 kn sakupljaju bodovi, koji se mogu mijenjati za razne poklone, popuste i mnoge druge pogodnosti, navodi Matejaš.


__________________________________________________________

                

 

 

Cipro, za vaš uspjeh u poljoprivredi

Ukoliko kupci traže savjete o primjeni i osobinama proizvoda, kao što su Yara mineralna gnojiva, asortiman za baliranje, postavljanje folija i konstrukcija za plastenike, načinu postavljanja mreža i konstrukcije za zaštitu od tuče, te sustava za natapanje, tvrtka Cipro s poljoljekarnom u Lepajcima, pravi je odabir.

 

Tvrtka Cipro svoje je poslovanje započela kasnih 1980-ih godina proizvodnjom plastičnih vrećica. 1992. godine Cipro postaje društvo s ograničenom odgovornošću, te započinje i intenzivniji rast poduzeća, a poslovanje temelji na veleprodaji i distribuciji repromaterijala za poljoprivrednu proizvodnju. Danas tvrtka ima 55 zaposlenih. Tri maloprodajna agrocentra kojima pokriva područje sjeverozapadne Hrvatske, otvorena su 2006. g., a od tada je otvoreno još 6 agrocentara. U agrocentru Cipro Lepajci rade 4 zaposlenika, od kojih su 2 diplomirana agronoma, 1 poljoprivredni tehničar i 1 prodavač. Pitanja koja postavljaju kupci uglavnom su vezana uz primjenu fungicida u vinogradima i voćnjacima, te tretiranja herbicidima u kukuruzu, pšenici, ječmu i ostalim kulturama, ovisno o vrsti korova, površini, te vremenskim uvjetima.

Velik broj dobavljača i poznatih svjetskih kuća

Cipro ima ukupno 450 dobavljača, domaćih i inozemnih. Prilikom odabira dobavljača, kvaliteta proizvoda primarni je faktor, kako bi kupcima ponudili najbolju moguću kvalitetu. Od domaćih dobavljača surađuju sa svim većim dobavljačima repromaterijala za poljoprivredu. Tvrtka Cipro zastupnik je mnogih svjetskih brandova koji svojim imenom jamče vrhunsku kvalitetu proizvoda; mineralna gnojiva Yara, folije za plastenike Plastika Kritis, Irritrol sustavi natapanja, veziva za baliranje Teufelberger, agrostretch folija SiloGrass, Tama mrežica za baliranje, Durpeta supstrati za profesionalni uzgoj, Tercomposti Stallatico, konjsko-goveđi gnoj u peletima itd. Desetak je proizvođača sredstava za zaštitu bilja, čiji broj varira između 200-250, ovisno o terminima prskanja u vinogradima i voćnjacima, ili pak intenzitetu pojave bolesti, dok u ratarskim uvjetima ovisi o sjetvi, te fazi rasta i razvoja kulture. Kako bi kupci i Ciprovi stručnjaci vodili evidenciju tretiranja, osmišljena je knjižica „Kalendar primjene zaštitnih sredstva“ u kojoj se bilježe relevantni podaci za svako tretiranje.
Poseban naglasak na nove tehnologije

Cipro nastoji stalno biti upoznat s aktualnim događanjima na tržištu i promptno im se prilagođava, te se prati poslovanje konkurencije. Najveća pažnja posvećuje se novim tehnologijama i proizvodima koji pridonose napretku u poljoprivredi, te isto prenose na hrvatsko tržište. U agrocentru organiziraju nagradne igre i natjecanja, a sljedeće predviđeno je natjecanje u kvaliteti vina, proizvođača vina – amatera, a najboljem slijedi nagrada; kompletna analiza vina u Ciprovom laboratoriju. U izradi je i projekt potrošačke kartice kojom bi kupci ostvarivali brojne pogodnosti.

Smatramo da će funkcija i promet poljoljekarni u područjima razvijene poljoprivrede slabiti, jer će veći poljoprivredni proizvođači surađivati izravno s distributerima i proizvođačima repromaterijala za poljoprivredu, dok će poljoljekarne nastaviti opskrbljivati manje kupce s manjim parcelama i okućnicama. Naše ambicije usmjerene su edukaciji poljoprivrednika, krajnjih kupaca, te razvoj novih tehnologija. Cilj nam je olakšati proizvodni proces, te omogućiti poljoprivrednicima da uz što manja ulaganja postignu maksimalne rezultate. Jedna od ambicija nam je i pomoć poljoprivrednicima u plasiranju gotovih proizvoda na tržište, spominje direktor tvrtke, Vladimir Cigula.


__________________________________________________________

                          

                

 

 

Zadovoljan kupac – naš je uspjeh!

Tvrtka Fitopromet d.o.o. za poljoprivrednu proizvodnju i trgovinu osnovana je 1992. godine sa sjedištem u Zagrebu. Od samog početka poslovanja djelatnost tvrtke usmjerena je na poljoprivredne proizvođače, posebice vinogradare i voćare. Od tada pa sve do danas, primarni cilj je ostao nepromijenjen - stručno savjetovanje pri izboru i primjeni sredstava za zaštitu bilja i gnojiva. Fitopromet d.o.o. je generalni distributer sredstava za zaštitu bilja poznatih svjetskih tvrtki, ali obavlja distribuciju i svih ostalih sredstava za zaštitu bilja registriranih na hrvatskom tržištu.

U svojoj ponudi ima široku paletu gnojiva koja osim nutritivnih, iskazuju pozitivne učinke na suzbijanje bolesti i štetnika. Svoju je djelatnost upotpunila i vlastitom proizvodnjom voćnog sadnog materijala. Danas je u Fitoprometu zaposleno ukupno 33 djelatnika od kojih je 11 dipl. ing. agronomije raznih usmjerenja. U sklopu tvrtke posluje i 5 maloprodajnih centara.

Centar za profesionalce i hobiste

Centar za zaštitu bilja, voćarstvo i vinogradarstvo, Bugarova 16, Lučko, otvoren je krajem 2012. g., kao specijalizirana prodavaonica u kojoj krajnji korisnici mogu dobiti kompletnu ponudu proizvoda prema svojim potrebama, besplatnu uslugu savjetovanja i praktična rješenja za aktualne probleme. Svojim suvremenim izgledom, opremljenošću i asortimanom, a nadasve karakterističnom bojom, ovaj centar djeluje doista reprezentativno. Međutim, najveća se vrijednost nalazi iza zidova-znanje, iskustvo, stručnost i prepoznavanje potreba krajnjih korisnika. U Centru se može naći hobi program za vrt i okućnicu kao i profesionalni program za uzgoj i održavanje nasada, iz kojeg se izdvaja jedna od najsuvremenijih agrometeoroloških stanica za kompjutorsku dijagnostiku i upotrebu u intenzivnoj poljoprivrednoj proizvodnji.

Stručno i profesionalno osoblje

U Centru se organiziraju i stručne, edukativne radionice iz područja zaštite bilja, gnojidbe i primjene novih tehnoloških postupaka u proizvodnji. Dostupan je promotivni materijal prilagođen za profesionalne korisnike, a posebno za amatere u kojima su, uz pregled proizvoda, navedeni i orijentacijski programi zaštite i gnojidbe po kulturama.

Poljoprivredne ljekarne svakako imaju svoju budućnost, ali uz neminovne promjene u načinu i organizaciji rada. Naša vizija je promijeniti ulogu poljoprivredne ljekarne kao klasične maloprodaje proizvoda, u specijalizirane centre u kojima će krajnji korisnici dobiti kompletnu uslugu na jednom mjestu, rekla je voditeljica marketinga Margita Jurašin.

Trudimo se napraviti iskorak u odnosu korisnik usluge-pružatelj usluge aktivnim učešćem korisnika u kreiranju naše poslovne politike i njihovim uvažavanjem kao ključnog suradnika u svemu što radimo. Uvjereni smo da je ovakav pristup i interaktivan način komunikacije s krajnjim korisnicima pravi put kojim ćemo pridobiti njihovo povjerenje i uspostaviti dugoročnu suradnju i zadovoljstvo postignutim. S obzirom da je naše poslovanje usko povezano s poslovanjem korisnika naših proizvoda i usluga, kao i stanjem gospodarstva općenito, neminovno je stalno praćenje tržišta u svim segmentima, nastavlja Margita Jurašin. Konkurencija na tržištu je svakako potrebna, jer uvjetuje stalne promjene, poboljšanja i općenito razvoj gospodarstva. U cilju kontinuiranog razvoja, postizanja i održavanja konkurentnosti, razvijamo specifičnu strategiju i način poslovanja s ciljem da budemo „drugačiji od drugih“, što postižemo uvođenjem novih standarda poslovanja na način da ne pratimo trendove, već ih sami uvodimo. Zadržati poziciju na tržištu i razvijati se prilagođavajući stalnim promjenama, a prije svega biti prepoznatljivi po načinu rada te korektnom i profesionalnom odnosu prema svim poslovnim partnerima naša je nit vodilja, završava Jurašin.


___________________________________________________________________________
                        

                
 


 

Sjeme vama na usluzi i zimi i ljeti!

Na križanju svih bitnijih pravaca, prije ulaska u Split, i nasuprot velikih trgovačkih centara, na adresi Bilice II, 21 E, smjestila se tvrtka Sjeme d.o.o. Otkako je 2012. godine sagrađena upravna zgrada s vrtnim centrom i poljoljekarnom, mnogi kažu nema joj premca u Hrvatskoj. Zgrada raspolaže s nekoliko etaža, a zanimljivo je da se određeni vrtni asortiman drži i na krovu zgrade, čime se eksterijerno uređenje nastoji riješiti na najbolji mogući način.

 

Iz nekadašnje firme Agrariacoop Zagreb 5 zaposlenika je 1997. godine, započelo posao sa skladištem veleprodaje i malim dućanom. Za 3 godine tvrtka je imala 15 zaposlenih, a posljednje 3 godine taj se broj kreće oko 50 zaposlenih, ovisno o sezoni. Danas osim veleprodaje, koja je po mnogočemu vodeća u Hrvatskoj, Sjeme ima 6 prodavaonica, vlastitu biljnu proizvodnju, skupinu za projektiranje i hortikulturno ozelenjavanje javnih i privatnih površina, za projektiranje i ugradnju automatskog natapanja i natapanja uopće, opremanje vodoakumulacija geotekstilom i specijalnim geodiafragmama.

U Sjemenu se snimaju filmovi

Odjel natapanja u Agrocentru Sjeme, vjerojatno je vodeći u našoj zemlji. U Sjemenu se snimilo i na tržište stavilo 5 filmova za poljoprivrednike i proizvođaće, a pripremaju se još dva 60-minutna filma, s aktualnim temama iz poljoprivredne proizvodnje, te 10-20 filmskih priloga, čime će se popunjavati video portal na web stranici Agrocentra, www.sjeme.hr

Najavljene restriktivne mjere u području poslovanja poljoljekarni, u određenoj mjeri su neophodne, jer je ekološka svijest vrlo niska. Istovremeno, takve mjere mogu imati i drugu krajnost, posebno kod usitnjenih gospodarstava, kakvih je preko 80% u priobalnom pojasu, a takva su gospodarstva na rubu egzistencije, te se zbog velikih troškova neće uključiti u razna registriranja, koja bi ih još više gurala u neimaštinu, pa nažalost može doći do raseljavanja i novih ekonomskih emigracija, te je logično je da cće se smanjiti broj poljoljekarni, spomenuo je direktor Kuvačić.


Sredstva za zaštitu bilja čine 15-20% ukupnog prometa

U veleprodaji tvtke i u maloprodajama, prisutna su sva sredstva, koja su aktualna u RH. Mnogi su preparati prema namjeni isti, čime se povećavaju zalihe, ali i smanjuje njihova cijena, pa i trgovačke marže, što često dovodi do ugrožavanja pokrića troškova poslovanja. Sjeme nema izravne ugovore s proizvođačima, već se njihovi proizvodi nabavljaju u svim većim trgovačkim, poljoprivrednim kućama, dok se njima isporučujuju kvalitetni brendovi iz Sjemena kroz veleprodaju i predstavništvo Varaždin, Sjeme je prisutno u svim poljosubjektima u RH. Primarna želja je održati postojeći status na tžištu, koji nije zanemariv, povećati i još više racionalizirati vlastitu biljnu i ostalu proizvodnju, proširivati ekološku osvještenost. Konkurencija se prati jer se nerijetko od nje može nešto i naučiti, dok su oči uvijek uprte na tržište.


__________________________________________________________________________

                         

                

 

 

U Poljocentru sve za poljprivredu, sve za gradnju

Smještena na izvrsnoj lokaciji, u sklopu tržnog centra u Ludbregu, poljoljekarna Poljocentar Ludbreg svoje kupce dočekuje osmijehom ljubaznog i pristupačnog osoblja, i to je vjerovatno jedan od razloga dobrog poslovanja, i stalnog vraćanja kupaca. Tvrtka Poljocentar d.o.o. posluje neprekidno od 1992. godine, odnosno  punih 22 godine , a sjedište tvrtke je u Križevcima, u Obrtničkoj 12.

Počeci Poljocentra

Kao i svaka tvrtka koja svoj početak zasniva na vlastitom kapitalu, početak je bio skroman, ali konstantnim ulaganjem u poslovanje, Poljocentar se razvio u tvrtku s više od 95 zaposlenih osoba, uz kvalificiranu strukturu za potrebe rada u prometu s repromaterijalom u poljoprivredi. Agronomi, odnosno specijalizirane osobe, osobito u segmentu zaštite bilja, svakodnevno odgovaraju na upite, savjetuju i preporučuju o postojećem asortimanu zaštitnih sredstava, gnojiva,sjemena, o novitetima na tržištu, njihovim prednostima, te kada i kako ih primjeniti. Agronomi se trude, u konačnici savjetom pomoći u donošenju odluke, jer u velikom postotku, kada je riječ o većim jedinicama površine, cijena je odlučujući faktor, a obzirom na velik asortiman, agronomi zaista mogu ponuditi najbolji omjer kvalitete i cijene.

Poljocentar danas

Kroz navedene 22 godine postojanja, postupno se tvrtka razvijala i širila, kako prostorno tako i kadrovski, a sve s ciljem kako bi udovoljili svim zakonskim propisima vezanim za poljoprivrednu djelatnost. Osim poljoljekarne u Ludbregu, Poljocentar posluje u nekoliko županija poput Bjelovarsko-bilogorske županije, Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Zagebačke i Varaždinske županije. Poljocentar se trudi da udovolji svim zahtjevima potrošaća, ali i vrlo zahtjevnim uvjetima nabave od strane dobavljača i proizvođača. Asortiman proizvođača proizlazi iz njihovih proizvodnih programa, tako da broj artikala proizlazi iz stvorene potrebe putem njihove logistike, dok broj proizvođača i dobavljača ovisi o njihovoj poziciji na tržištu. Poljo centar je pružio pozicioniranje u svojim poljoljekarnama svima onima koji na tržištu imaju što ponuditi svojima kupcima, koji itekako prate sve proizvođače iz asortimana.

Situacija poljoljekarni u budućnosti ovisi od mogućnosti ostvarivanja razlika u cijeni, koja je osnova poslovanja bilo kojeg pravnog subjekta, pa tako i Poljocentra. Zbog navedenoga, Poljocentar će održati u funkciji sva postojeća prodajna mjesta, sve do trenutka dok opravdavaju svoje postojanje, a tome pridonose faktori lojalne konkurencije, dosljednosti i korektnosti dobavljača, a koji utječu na formiranje nabavnih cijena. Naši ciljevi, ambicije i želje, danas se razlikuju od onih koji su nas pratili kroz 22 godine postojanja, spomenula je Marina Golubić, voditeljica maloprodaje.

Uz navedene ekonomske elemente, normalna pojava je praćenje tržišta, konkurencije, uključivanje prodajnih akcija u koje su uključene sve grupe proizvoda, a Poljocentar sa svim renomiranim domaćim i inozemnim proizvođačima dobro surađuje, te pruža prihvatljive cijene proizvoda. Akcijske cijene Poljocentar donosi uglavnom samostalno, ali i u dogovoru s pojedinim dobavljačima, odnosno proizvođačima. Prilagođavanje tržištu, dobavljačima i kupcima u okvirima opravdanog, tj. dobrog poslovanja, bila je i ostala specifičnost poslovanja Poljocentra d.o.o.

__________________________________________________________

                          

                

 

 

Za vaš vrt, okućnicu, polje, u Lupresu sve najbolje

Otkako je otvorio svoja vrata 11.04.2012. godine, Agrocentar Nedeljanec, tvrtke Lupres d.o.o., nastoji privući pažnju poljoprivrednika i ostalih kupaca, što mu i uspijeva, jer u Lupresu se trude biti drugačiji od konkurencije. Tvrtka Lupres posluje od 1996. godine, a započela je svoje djelovanje na hrvatskom tržištu kao veleprodaja, a s vremenom se pokazala potreba za otvaranjem poljoapoteke. Danas su u vlasništvu tvrtke dva velika agrocentra, od kojih je Agrocentar Lupres Nedeljanec, Varaždinska 79, finalist natječaja.

Novi agrocentar u Varaždinskoj županiji

Moto tvrtke je osiguravanje poljoprivrednicima sve na jednom mjestu, i zbog toga je Lupresov cilj široka paleta proizvoda. Stručni savjeti su neizostavni prilikom svake kupnje od pripreme tla, sjetve, korištenja sredstava za zaštitu bilja, i ostalog što kupci trebaju u svojoj proizvodnji. U Agrocentru Nedeljanec su 4 zaposlena, inženjer poljoprivrede, tehničar fitofarmacije i 2 prodavača za mehanizaciju, rezervne dijelove i natapanje. Dva pomoćna radnika zapošljavaju se sezonski, kako bi se ubrzalo izdavanje robe. Najčešća pitanja koja postavljaju kupci jesu odabir optimalnog zaštitnog sredstva u sprječavanju određene bolesti, vrijeme primjene, te miješanje sredstava. Lupres ima više od 10000 artikala, a broj dobavljača cijelo vrijeme raste, te trenutno broji oko 100 dobavljača, a sa svima je ostvarena izvrsna komunikacija. Također, surađuje se s oko 10 dobavljača zaštitnih sredstava. Količine variraju, ali svake godine rastu, jer se kupci vraćaju sigurni da će dobiti prave informacije ii preporuke Lupresovih stručnjaka.

Ekološka sredstva za zaštitu bilja sve traženija

Lupres nudi plaćanje kreditnim karticama svih banaka, te obročno plaćanje, koje u velikoj mjeri pojednostavljuje nabavu robe u ovim teškim vremenima. Konkurenciju prate, iako im nije najbitniji segment poslovanja, već zadržavanje kvalitete i praćenje noviteta na tržištu, te uvođenje ekoloških preparata. Posebno mlađi poljoprivrednici svjesni su važnosti očuvanja okoliša, stoga su ekološka sredstva i gnojiva sve traženija. Još jedna posebnost Lupresovog poslovanja jest priređivanje velikih akcija na Danima otvorenih vrata uz bogatu tombolu, i s više od 30 nagrada, a postoje i tjedne akcije tijekom cijele godine.

Zbog porasta broja zaštitnih sredstava smatramo da će biti potrebno proširivati asortimane i ponuditi kupcima sve na jednom mjestu, u čemu će svakako imati prednost veći centri, jer imaju prostor da nadopune svoje asortimane. U predstojećem razdoblju proširujemo Agrocentar i otvorit ćemo laboratorij za ispitivanje tla i vina, te planiramo uvesti pčelarski asortiman, a želja nam je otvoriti i veterinarsku ljekarnu, čime bi zadovoljili potrebe i želje naših kupaca. Također, planiramo napraviti i kutak za zaštitu bilja, gdje bi naši kupci dobili sve relevantne odgovore na upite, putem naših prodavača, uz  pristup  internetu i stručnoj literaturi. Planiramo uvesti internet kupovinu, kako bi kupcima još više približili naš asortiman. Zbog važnosti natapanja površina, želimo biti lideri u takvoj opremi na našem području,  a već sada naši djelatnici rade uslugu montaže takvih sustava - rekla je Klementina Furjan, voditeljica maloprodaje.  




Ocijenite članak:

Recepti
U STAJI. Sad već planiramo koliko stoke ostavljamo tijekom zime i koliko hrane joj treba osigurati. Stoku treba štititi od vrućine i davati joj dosta hladne i čiste vode.
Pročitaj više...
Podsjetnik

Arhiva prošlih brojeva časopisa

Izdanje 15.05.2019. Izdanje 01.05.2019. Izdanje 15.04.2019. Izdanje 01.04.2019. Izdanje 15.03.2019. Izdanje 01.03.2019. Izdanje 15.02.2019. Izdanje 01.02.2019. Izdanje 15.01.2019. Izdanje 20.12.2018. Izdanje 01.12.2018. Izdanje 15.11.2018. Izdanje 01.11.2018. Izdanje 15.10.2018. Izdanje 01.10.2018. Izdanje 15.09.2018. Izdanje 01.09.2018. Izdanje 15.08.2018. Izdanje 20.07.2018. Izdanje 01.07.2018. Izdanje 15.06.2018. Izdanje 01.06.2018.
Copyright © 2011. - Gospodarski list d.d.
code: Finesa d.o.o. design:Metuzalem d.o.o.