Dodir prirode Home Webshop Časopis Pitanja i odgovori Vijesti Arhiva

Najbolja poljoljekarna u 2014.

Stranice u tiskanom izdanju: 2 - 3

Prve poljoljekarne, kao specijalizirane trgovine za prodaju u kojima su se uz ostale proizvode prodavala i sredstva za zaštitu bilja (pod raznim nazivima), otvorene su u Hrvatskoj 1953. godine na poticaj industrije kao spona između industrije i krajnjih korisnika. Jasno je da se u poljoljekarnama prodaju i drugi proizvodi vezani za poljoprivredu. U poljoljekarnama se u izravnom kontaktu odlučuje što kupiti. Prema jednoj anketi oko 45% kupaca traži savjet u poljoljekarnama, a prema procjeni nekih značajnijih poljoljekarni i više. Kupac u poljoljekarni treba dobiti preporuku: kad i s čim zaštititi svoj usjev ili nasad, o dozi ili koncentraciji, cijeni po hektaru, karenci, radnoj karenci, o zdravstvenim i ekološkim rizicima i ostale upute. Stoga poljoljekarne trebaju biti centri znanja iz poljoprivrede, a posebno iz fitomedicine na svom području djelovanja.

Kako od mnoštva poljoljekarni odabrati najbolju?

Gospodarski list i Infomart Zagreb, pod pokroviteljstvom Hrvatskog društva biljne zaštite, Sekcije poljoljekarni, organizirali su prvi izbor za najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj u 2014. godini. Izbor se odvijao u dvije kategorije: POLJOLJEKARNA (do 100 m2 zatvorenog prodajnog prostora) i POLJOLJEKARNA – distribucijski centar sa zatvorenim prodajnim prostorom većim od 100 m2. Prijaviti se i sudjelovati, mogle su sve registrirane poljoljekarne u Republici Hrvatskoj, a na temelju vlastite kandidature, (vlasnici poljoljekarni sami su slali prijavnicu), između potencijalnih kandidata, prosudbeno tijelo odabralo je prema propisanim kriterijima najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj u 2014. godini.

Kriteriji izbora

Prvenstveno bilo je potrebno udovoljiti sljedećim kriterijima: širok asortiman robe za primjenu u poljoprivredi, različitost spektra sredstava za zaštitu bilja, čuvanje sredstava za zaštitu bilja i zbrinjavanje otpada i ambalaže, mogućnost pružanja kvalitetnih stručnih savjeta, dostupnost, uslužnost i odnos s kupcima. Po završetku kandidatura, u svakom broju Gospodarskog lista, predstavljeni su odabrani kandidati, a nakon predstavljanja, komisija je odabrala 8 finalista - uži izbor kandidata. Svi kandidati dobili su oznake (za vanjsko isticanje) o sudjelovanju u izboru, a pobjednicima po kategorijama, uz nagrade sponzora i medijsku pratnju, dodijeljena su priznanja, plaketa POLJOLJEKARNA GODINE (koju će moći javno istaknuti).

O organizatorima izbora

Gospodarski list najstariji je hrvatski stručni časopis iz područja poljoprivredne struke, s tradicijom dužom od 172 godine. Zahvaljujući već tradicionalno kvalitetnim i prije svega stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Svojom uređivačkom koncepcijom i sadržajem, list je usmjeren obiteljskim gospodarstvima i poljoprivrednim proizvođačima, i prenosi najnovija dostignuća i spoznaje kako raditi na zemlji i gospodarstvu.

Pobjednici ponosni, zadovoljni i puni optimizma u nove pobjede

Fitopromet d.o.o. Danas kada se redovito suočavamo sa problemima i crnim prognozama u svim segmentima gospodarstva, a osobito u poljoprivredi, ova je akcija Gospodarskog lista i tvrtke Infomart, pod pokroviteljstvom Hrvatskog društva biljne zaštite nadasve hvale vrijedna, jer je dokazala da ljudi usprkos problemima ne žele odustati, već naprotiv, žele raditi, razvijati se, postavljati nove standarde i pri tom zadržati natjecateljski duh. Na natječaj smo prijavili naš Centar za zaštitu bilja, voćarstvo i vinogradarstvo, Lučko uvjereni kako specifičnim načinom rada, širokim asortimanom proizvoda za profesionalce i hobiste, stručnim kadrom, uvođenjem noviteta, razvojem ekološki prihvatljivijih proizvoda i profesionalnog odnosa s krajnjim korisnicima, možemo konkurirati za najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj. Konkurencija je bila velika i respektabilna, pa nam ova nagrada uistinu puno znači, ali prije svega predstavlja poticaj da budemo još bolji u budućim izazovima, jer ‘naslove je uvijek lakše osvojiti nego ih obraniti’. Hvala organizatorima, pokrovitelju, sponzorima i svima koji su sudjelovali u ovom izboru – završava Margita Jurašin, dipl. ing., voditeljica marketinga.

Cipro d.o.o. Izbor za najbolju poljoljekarnu veliki je poticaj svim našim djelatnicima da još više pridonose boljoj primjeni i širenju asortimana zaštitnih sredstava, te ekološki prihvatljivom zbrinjavanju otpadne ambalaže. Ova nagrada nam je i dodatna motivacija da nastavimo našim kupcima pružati kvalitetne proizvode, kompletnu logističku uslugu i postprodajnu podršku, kako bi ovakvim partnerskim odnosima postigli zadovoljstvo i uspjeh naših kupaca, navodi direktor tvrtke Cipro d.o.o., Vladimir Cigula. U koraku smo s europskim trendovima u proizvodnji sjemenskog materijala i mineralnih gnojiva vrhunske kvalitete. Naši agronomi, upoznati s novim tehnologijama, prenose znanje i iskustva našim kupcima, a zajednički nam je cilj optimalizacija troškova proizvodnje, postizanje boljih prinosa i kvalitete te veći profit naših kupaca – poljoprivrednih proizvođača. Izuzetno smo ponosni i sretni zbog dodjele ovako vrijednog priznanja što je dokaz da radimo kvalitetno. Konkurencija bila vrlo jaka te je uspjeh je još vredniji. Zahvaljujemo svima na hvalevrijednom projektu.

Infomart Zagreb, tvrtka je za ekonomske i poslovne usluge, posebno u segmentu poljoprivrede i agrokemije. Posluje od 1992.g. i jedan je od organizatora tradicionalnog seminara biljne zaštite i suizdavač Glasila biljne zaštite. Hrvatsko društvo biljne zaštite pokrovitelj je izbora za najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj. Predstavnik Društva, koje je osnovano 2000. g. zbog potrebe ostvarivanja interesa struke i bolje međusobne povezanosti, prof.dr.sc. Bogdan Cvjetković, istaknuo je kako stručna, a time i uspješna i bezopasna biljna zaštita, traži mnogo znanja, koje agronomi djelomično stječu za vrijeme obrazovanja, a zaposleni u poljoljekarnama i poljoprivredni proizvođači svakodnevnom praksom. Zbog stalnog napredovanja biljne zaštite i brojnih novosti u struci i u zakonodavstvu, ove godine Društvo je osnovalo i sekciju poljoljekarni koja će sustavno zastupati i brinuti se o interesima zaposlenih u poljoprivrednim ljekarnama.

Sponzori izbora

 

Petrokemija d.d., tvornica mineralnih gnojiva iz Kutine, trgovačko je društvo s dugom i bogatom industrijskom tradicijom. Tvrtka je danas jedan od najvećih industrijskih proizvođača u RH i jedan od najvećih izvoznika u našoj zemlji. Petrokemija d.d. proizvodi mineralna gnojiva i niz proizvoda na bazi bentonitnih glina. Proizvode se gnojiva KAN, Urea i kompleksna NPK gnojiva različitih formulacija, ovisno o sadržaju aktivne tvari. Ovi proizvodi vrhunske su kvalitete, što se potvrđuje plasmanom gnojiva na domaćem, regionalnom i svim svjetskim tržištima. Ime «Petrokemija Kutina» u mnogim je zemljama postalo sinonim za proizvođača visoke kvalitete, na što smo posebno ponosni. Proizvodimo visokovrijedne proizvode uz najmanji mogući štetni utjecaj na okoliš i lider smo na tržištu mineralnih gnojiva u Hrvatskoj, te značajan sudionik na regionalnom tržištu. Svjesni značaja poljoljekarni za domaću poljoprivredu, sa zadovoljstvom smo prihvatili poziv da budemo sponzori prvog izbora najbolje poljoljekarne u Hrvatskoj, koji su ove godine pokrenuli Gospodarski list i Infomart Zagreb. Naši proizvodi mogu se naći u svim poljoljekarnama u Hrvatskoj i suradnja s njima nam je od izuzetne važnosti – istaknuo je direktor prodaje Željko Špoljarić. Uz proizvode, Petrokemija d.d. u poljoljekarnama nudi i promotivne materijale, sve u cilju ispravne gnojidbe i potpunog zadovoljstva kupaca. Rijetko koja, a posebno domaća tvrtka, ima toliku zastupljenost svojim proizvodima u poljoljekarnama, stoga je u ime Petrokemije d.d Kutina, direktor prodaje Željko Špoljarić naglasio suradnju Petrokemije i ostalih domaćih tvrtki s poljoljekarnama i objasnio važnost te suradnje za domaću poljoprivredu. 

 

Tvrtka AgroChem Maks d.o.o. vodeća je nacionalna tvrtka na području distribucije sredstava za zaštitu bilja i srodnih proizvoda. AgroChem Maks djeluje kao skup iskusnih i dokazanih stručnjaka, u promociji i prodaji proizvoda svjetske produkcije zaštite bilja, i u neposrednoj primjeni ovih proizvoda u konkretnoj poljoprivrednoj proizvodnji, vodeći pri tom računa o odgovarajućoj i pravovremenoj zaštiti, ekonomski prihvatljivim kombinacijama proizvoda i odnosu prema okolišu. U proteklih devet godina, AgroChem Maks je vrlo uspješno gradio paletu, ne samo europski, nego i svjetski priznatih, originalnih proizvoda za zaštitu bilja, koji su vrlo lako našli svoje mjesto među hrvatskim proizvođačima i danas su neizostavni preparati u zaštiti najvažnijih poljoprivrednih kultura, a osobito smo ponosni i na prvu hrvatsku registraciju prema europskim načelima za proizvod LAGUNA 75 WG – naglasila je Mihaela Marković iz Agrochem MAKSA i dodala da tvrtka AgroChem MAKS d.o.o. u suradnji s vodećim svjetskim proizvođačima osigurava kvalitetan i pouzdan proizvod i najbržim ga i najefikasnijim putem doprema do krajnjeg korisnika – poljoprivrednog proizvođača. Neizostavna karika u ovom lancu su i poljoprivredne ljekarne. Stoga im je bilo veliko zadovoljstvo sponzorirati projekt prvog izbora najbolje poljoprivredne ljekarne u Hrvatskoj sa željom da se na taj način podrži njihov rad.

Pregled finalista za najbolju poljoljekarnu u 2014. godini možete vidjeti OVDJE
Ocijenite članak:

Goran Beinrauch, dipl. ing. agr.
Odgovorni je urednik u Gospodarskom listu u kojem uređuje rubrike održiva poljoprivreda, agroekonomika, povrćarstvo, voćarstvo, vinogradarstvo, zaštita bilja i dr.
Recepti
U STAJI. Sad već planiramo koliko stoke ostavljamo tijekom zime i koliko hrane joj treba osigurati. Stoku treba štititi od vrućine i davati joj dosta hladne i čiste vode.
Pročitaj više...
Podsjetnik

Arhiva prošlih brojeva časopisa

Izdanje 15.11.2018. Izdanje 01.11.2018. Izdanje 15.10.2018. Izdanje 01.10.2018. Izdanje 15.09.2018. Izdanje 01.09.2018. Izdanje 15.08.2018. Izdanje 20.07.2018. Izdanje 01.07.2018. Izdanje 15.06.2018. Izdanje 01.06.2018. Izdanje 15.05.2018. Izdanje 01.05.2018. Izdanje 15.04.2018. Izdanje 01.04.2018. Izdanje 15.03.2018. Izdanje 01.03.2018. Izdanje 15.02.2018. Izdanje 01.02.2018. Izdanje 15.01.2018. Izdanje 20.12.2017. Izdanje 01.12.2017.
Copyright © 2011. - Gospodarski list d.d.
code: Finesa d.o.o. design:Metuzalem d.o.o.