Dodir prirode Home Webshop Časopis Pitanja i odgovori Vijesti Arhiva

Izbor za najbolju poljoljekarnu u 2014. godini - PREDSTAVLJANJE KANDIDATA

Stranice u tiskanom izdanju: 7 - 11


Gospodarski list i Infomart Zagreb, pod pokroviteljstvom Hrvatskog društva biljne zaštite, organiziraju prvi izbor za najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj.

U dvije kategorije;
POLJOLJEKARNA (do 100 m² zatvorenog prodajnog prostora) i
POLJOLJEKARNA - distribucijski centar (više od 100 m² zatvorenog prodajnog
prostora)

Između 32 potencijalna kandidata, prosudbeno tijelo koje imenuju organizatori, odabrat Će
prema unaprijed utvrenim kriterijima najbolju poljoljekarnu u Hrvatskoj u 2014. godini.

                           

Izbor podržava

                
   

PRIJAVNICA

U ovom broju Gospodarskog lista predstavljamo prva 4 kandidata: 

___________________________________________________________________________

1. Godina osnutka
Fitopromet d.o.o. osnovan je 1992. a Centar u Lučkom otvoren je 2013.g.
2. Broj zaposlenih
U Centru su 3 zaposlena djelatnika, 2 agronoma.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da (savjetovanje pri izboru i primjeni sredstava za zaštitu bilja, gnojiva i ostalih proizvoda).
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
4000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Cijeli objekt 400 m², unutarnji dio 150 m².
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da.
7. Radno vrijeme:
Pon-pet: 8-18 h, sub. 7,30-14 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Za 15 vozila.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Internetska stranica: www.fitopromet.hr, facebook stranica: www.facebook.com/fitopromet.zagreb, radio emisije, izdavanje kataloga i brošura za profesionalne
proizvođače i hobiste.
11. Ciljevi u 2014:
Izravni kontakt s poljoprivrednim proizvođačima, kroz radionice eminentnih stručnjaka iz voćarstva, vinogradarstva i zaštite bilja koji posjetiteljima centra daju korisne informacije, savjete i
preporuke uz demonstracije praktične primjene, obilazak poljoprivrednih imanja, ponuda i dostava visoko kvalitetnih proizvoda, davanje stručnih savjeta i preporuka za njihovu primjenu, pravovremeno informiranje o novitetima na tržištu.
12. Dugoročne ambicije
Pružanje potpune usluge svima koji se proizvodnjom bave profesionalno, kao i onima koji proizvode za vlastite potrebe, na području grada Zagreba i okolice.
13. Akcije, popusti, promocije...
Promotivne akcije održavaju se svaki mjesec.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Izvrsna suradnja sa svim relevantnim partnerima u Hrvatskoj i u inozemstvu.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
Ima sadni materijal iz vlastite proizvodnje (mnogo starih domacih sorata), cjeloviti program zaštite po kulturama i za profesionalne korisnike i za hobiste (vlastiti katalog), ekološki program.
16. Slogan tvrtke :
„Ako ste zadovoljni, recite svima!“


___________________________________________________________________________
1. Godina osnutka
Tvrtka Poljocentar d.o.o. osnovana je početkom 1992. g. sa sjedištem u Križevcima,  a poslovnica broj 19 u Bjelovaru, Bilogorska b.b. (Poslovna zona Istok), otvorena je 2011. g.
2. Broj zaposlenih
Poljocentar zapošljava ukupno stotinjak stalnih djelatnika, a u poljoljekarni broj 19. šest djelatnika od čega 5 visoko obrazovanih iz područja agronomije i ekonomije.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da, uključujući savjetovanje u izgradnji.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
3000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Poljoprivredna ljekarna svoju djelatnost obavlja na ukupno 7000 m2 prodajnog prostora, od čega sama trgovina ima 260 m2, zatvorena skladišta 260 m2, a ostalo je otvoren skladišni prostor.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da.
7. Radno vrijeme:
Pon-pet: 7-19 h, sub. 7-14 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Za 10 vozila.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Na lokalnoj televiziji, poljoljekarna se često navodi kao primjer dobre trgovačke prakse, a ne samo u promidžbenom programu. Svoj asortiman i akcije također promovira u regionalnim tiskovinama i na vlastitoj internet stranici (www.poljocentar.hr).
11. Ciljevi u 2014:
Osnovni cilj u 2014. godini: postati najposjećenija poljoljekarna u Bjelovaru i široj okolici, odnosno stalno povećavanje broja  zadovoljnih kupaca.
12. Dugoročne ambicije
Postati glavna poljoapoteka u županiji, svojim asortimanom i uslugom zadovoljiti svakog kupca,  iz svih grana poljoprivrede. Prvi izbor svakog poljoprivrednika.
13. Akcije, popusti, promocije...
Svakodnevne akcije, popusti i promocije koje se izmjenjuju jedna za drugom.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Surađuju s nizom domaćih i stranih dobavljača, posebno kada je riječ o distribuciji svih registriranih sredstava za zaštitu bilja.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
Ono što ovu poljoljekarnu zaista čini posebnom je mogućnost otkupa kukuruza i pšenice, također i usluga vaganja na mosnoj vagi.
16. Slogan tvrtke :
„Sve za poljoprivredu, sve za gradnju“


___________________________________________________________________________

1. Godina osnutka
Osatina Grupa d.o.o osnovana je 1993. g. a u Vođincima, ima desetu  poljoljekarnu otvorenu 2013. g.
2. Broj zaposlenih
1 agronom i 2 poljoprivredna tehničara.
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da.
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
1000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
Novoizgrađena zgrada u kojoj je smještena poljoprivredna ljekarna velika je  288 m², od čega je 120 m² prodajnog prostora.
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da.
7. Radno vrijeme:
Pon-pet: 7-19 h, sub. 7-13 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Za 12 vozila.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Putem svoje web stranice www.osatina.hr, lokalne manifestacije „Dani otvorenih vrata“ (15., 22. i 29  ožujka), najmjenjenih svim zainteresiranima, tjedne emisije na Radio Đakovu , u sezoni od ožujka do svibnja, tvrtka Osatina je jako prisutna u medijskom prostoru.
11. Ciljevi u 2014:
I u 2014. uslugama i savjetovanjem vodimo brigu o kvaliteti odnosa s kupcima i stanovništvom, te rast prihoda.
12. Dugoročne ambicije
Privlačenje što većeg broja kupaca-proizvođača iz Osječko - baranjske i Vukovarsko - srijemske županije te pozicioniranje kao lidera u regiji u poljoprivredno - trgovačkoj djelatnosti.
13. Akcije, popusti, promocije...
U više navrata godišnje imamo „dane otvorenih vrata“ s prigodnim popustima i nagradama, kakav je u Vođincima i 29.3.2014.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
15 % asortimana je iz vlastite proizvodnje tvrtke, a  u sjetvenom razdoblju kreditiramo stalne kupce, sklapajući s njima ugovor o predaji sve njihove merkatilne proizvodnje, nakon žetve.   
15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
Ono što izdvaja poljoprivrednu ljekarnu Osatina u Vođincima jest prodajni program  „Vego“- prostor u kojem se prodaje svježe voće i povrće iz vlastite proizvodnje na 15 ha staklenika
16. Slogan tvrtke :
"Stvorena s prirodom"

___________________________________________________________________________

1. Godina osnutka
Agropanonija je osnovana 1996. a nastavlja tradiciju nekadašnjeg IPK Oranica Osijek (Poljoljekarna na istoj lokaciji od 1971.g.).
2. Broj zaposlenih
4 zaposlena (1 agronom).
3. Pružanje savjetodavnih usluga
Da.    
4. Broj artikala (ukupna količina raznovrsne robe)
1000 artikala.
5. Površina (unutarnji + vanjski dio)
85m² unutarnjeg dijela, uz skladište i 20 m² vanjskog dijela
6. Mogućnost dostave robe kupcima
Da.
7. Radno vrijeme:
Pon-pet: 7-14 h, sub. 7-12 h.
8. Pristupačnost većim vozilima (traktor, kombi, kamion)
Da.
9. Parkirališna mjesta (broj mjesta za automobile)
Veliki parking gradske tržnice Karlovac.
10. Marketinška aktivnost (internetska stranica, društvene mreže, tv i radio postaje, novine i časopisi)
Oglašavanje na lokalnim radio postajama u predsezoni.
11. Ciljevi u 2014:
S optimizmom se očekuje nova sezona, jer poljoprivredna proizvodnja i zaštita bilja neće stati. „Jesti se uvijek treba“, a hrana ne raste u tvroničkim halama.
12. Dugoročne ambicije
Proširenje asortimana i prodajnih kapaciteta, prodaja sadnog materijala, što trenutno nije moguće zbog ograničenosti prostorom.
13. Akcije, popusti, promocije...
Općenito u sezoni, redovito su na akcijama zaštitna sredstva.
14. Suradnja s domaćim tvrtkama
Suradnja sa svim partnerima koji su cjenovno povoljni, kvalitetni i s dugoročnom odgodom plaćanja.
15. Po čemu je poljoljekarna posebna:
Poljoljekarna je smještena na gradskoj tržnici, a dolazi i mnogo kupaca iz okolice Karlovca, zbog tradicije i povjerenja.
16. Slogan tvrtke :
„Tu smo, navratite ! Stara ekipa!“



Ocijenite članak:

Recepti
U STAJI. Sad već planiramo koliko stoke ostavljamo tijekom zime i koliko hrane joj treba osigurati. Stoku treba štititi od vrućine i davati joj dosta hladne i čiste vode.
Pročitaj više...
Podsjetnik

Arhiva prošlih brojeva časopisa

Izdanje 01.07.2019. Izdanje 15.06.2019. Izdanje 01.06.2019. Izdanje 15.05.2019. Izdanje 01.05.2019. Izdanje 15.04.2019. Izdanje 01.04.2019. Izdanje 15.03.2019. Izdanje 01.03.2019. Izdanje 15.02.2019. Izdanje 01.02.2019. Izdanje 15.01.2019. Izdanje 20.12.2018. Izdanje 01.12.2018. Izdanje 15.11.2018. Izdanje 01.11.2018. Izdanje 15.10.2018. Izdanje 01.10.2018. Izdanje 15.09.2018. Izdanje 01.09.2018. Izdanje 15.08.2018. Izdanje 20.07.2018.
Copyright © 2011. - Gospodarski list d.d.
code: Finesa d.o.o. design:Metuzalem d.o.o.