""

""

 

 

Poslije objave svih finalista proglašavamo pobjednike Izbora za najbolju poljoljekarnu u 2015. godini, koji su udovoljili traženim kriterijima i skupili najveći zbroj bodova po ocjeni stručne komisije sastavljene od predstavnika Gospodarskog lista, Hrvatskog društva biljne zaštite, Infomarta Zagreb i Savjetodavne službe. Svaki kriterij je donosio maksimalnih 10 bodova, što u konačnici predstavlja zbroj od 100 bodova. Organizatori i stručna komisija odlučili su uvesti i posebnu kategoriju u Izbor, i to onu za najbolji vrtni centar u Hrvatskoj.

 

 

Kriteriji:
1. Širina asortimana robe za primjenu u poljoprivredi (broj artikala, sjemenska roba, gnojiva, alati i pribor, ostalo);
2. Različitost spektra sredstava za zaštitu bilja (zoocici, fungicidi, herbicidi, ostala sredstva – okvašivači i sl.)
3. Stručnost i profesionalnost osoba zaduženih za sredstva za zaštitu bilja (stručna sprema, dodatno obrazovanje, obvezne i dodatne neobvezne radionice i obrazovanje);
4. Čuvanje sredstava za zaštitu bilja i zbrinjavanje otpada i ambalaže (posjedovanje spremnika (kontejnera) i preuzimanje ambalaže);
5. Pružanje kvalitetnih stručnih savjeta o uporabi sredstava za zaštitu bilja (niska, srednja, visoka razina znanja);
6. Mogućnost pružanja kvalitetnih stručnih savjeta za različita područja poljoprivredne proizvodnje (pitanja upućena djelatnicima);
7. Ure đenost interijera i eksterijera (preglednost i posloženost artikala na policama i u prostoru, prohodnost trgovine, čistoća, informacije za kupce – cijene, informativni natpisi, istaknuti savjeti);
8. Dostupnost, uslužnost i odnos s kupcima (blizina od glavne ceste, broj parkirnih mjesta, pristupačnost većim vozilima, radno vrijeme, komunikativnost i ljubaznost prodavača);
9. Dodatne pogodnosti za kupce (načini plaćanja, akcijske ponude, brošure, letci, dostava proizvoda, održavanje seminara, dana otvorenih vrata);
10. Ukupni dojam (tradicija, broj zaposlenih, suradnja s domaćim tvrtkama, pojava u medijima, ambicioznost).

Izbor podržavaju:

""

 

""""""

 

Čestitamo pobjednicima, kao i svim sudionicima, koji su pokazali volju, trud i želju za pružanjem što bolje usluge, ali pobjednik može biti samo jedan, i to u svakoj pojedinoj kategoriji (poljoljekarna do 100 m² zatvorenog prodajnog prostora i ona veća od 100 m²), te u posebnoj kategoriji najboljeg vrtnog centra. Zahvaljujemo i pokroviteljima, tvrtkama Agrochem Maks, BASF i Petrokemiji iz Kutine, te članovima stručne komisije.

Svečano uručenje plaketa i nagrada održat će se u pobjedničkim poljoljekarnama, te ovim putem pozivamo sve zainteresirane da uveličaju svojom prisutnošću ovaj jedinstveni projekt u Hrvatskoj, na kojem će stručne savjete dijeliti pokrovitelji i sponzori Izbora.

Trgocentar Zabok Matije Gupca 99 21.08.2015. od 09 – 11 h

Poljocentar Bjelovar Bilogorska bb 21.08.2015. od 14 – 16 h

Sjeme Split Bilice II 21E 24.08.2015. od 10.30 – 12.30 h

Prethodni članakLedena simfonija
Sljedeći članakJavni natječaji za dodjelu bespovratnih sredstava za programe zapošjavanja i održavanja zaposlenosti osoba s invaliditetom
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.