width=• 10 dag čokolade za kuhanje
• 25 dag Maskarponea
• 1,5 dcl mlijeka
• 3 žlice šećera
• 35 dag svježeg sira (10% masnoće)
• 1 vrećica vanilin šećera
• nekoliko kapi limunovog soka
• 12 dag malina (ili nekog drugog voća)

Čokoladu narežite na komade i rastopite na pari. Zatim kremasto izmiješajte maskarpone i mlijeko. šećer, svježi sir, vanilin šećer i nekoliko kapi limunovog soka dodajte smjesi od maskarponea, te dobro izmiješajte. Nakon toga rastopljenu čokoladu dodajte u kremu i malo promiješajte (ne potpuno – mora izgledati kao mramorni kolač). Dobivenu kremu raspodijelite po čašama i odmah servirajte (da se čokolada ne stvrdne). Kremu možete ukrasiti malinama ili drugim voćem po želji.

Prethodni članakČokoladna jaja
Sljedeći članakSjetva u zatvorenom
Gospodarski list
Gospodarski list je najstariji hrvatski časopis za poljoprivredu i selo koji i danas izlazi i koji je kroz tri stoljeća usmjeravao stručno, ekonomski i društveno hrvatskog seljaka i selo. Promicao je i čuvao običaje na selu i poljoprivredi i njegovao hrvatsku kulturu i jezik. List danas izlazi kao polumjesečnik na 72 stranice visoke kvalitete papira i višebojnog (kolor) tiska u formatu 210 x 275 mm. Zahvaljujući tradicionalno kvalitetnim i prije svega aktualnim i stručnim člancima, Gospodarski list stekao je vjerne, dugogodišnje pretplatnike i do danas zadržao status najpopularnijeg časopisa o poljoprivredi u Hrvatskoj. Kroz sva tri stoljeća Gospodarski list je izlazio zahvaljujući prije svega svojim vjernim pretplatnicima, poslovnim partnerima i oglašivačima, a u Gospodarskom listu surađuju najnapredniji ljudi pojedinog vremena, mnogi istaknuti znanstvenici, stručnjaci poljoprivredne proizvodnje, te mnogi drugi ugledni ljudi. Važno je napomenuti da Gospodarski list i danas kontinuitrano stvara nove vrijednosti kroz vrijedne projekte i inicijative; Gospodarski kalendar, biblioteka Obitelj i Gospodarstvo, biblioteka Hrvatsko povrće, Gospodarski oglasnik, televizijska emisija Dodir prirode, web izdanja, digitalizacija arhive 1842 – 1910 dostupne javnosti kroz projekt Hrvatska kulturna baština, izbor za najbolju poljoprivrednu ljekarnu, stručni seminar Hrvatsko povrće, stručni seminar CroVin, profilne stranice na društvenim mrežama, Društvo agrarnih novinara Hrvatske… Cilj Gospodarskog lista oduvijek je bio i ostat će prenošenje znanja, informacija i savjeta, kako bi poljoprivredna proizvodnja bila isplativa, a gospodari uspješniji.